Crafty.ro - vinzi si cumperi handmade

sâmbătă, 16 octombrie 2010

simple things-HORIA BRENCIU




Asa este, Horia, lucrurile sunt simple!
Simplu este si ca vreau sa-ti scriu tie aici, tie care probabil ca nu vei citi niciodata aceste randuri. Sau poate tocmai de aceea! Am fost alaturi de tine in diminetile de vara de pe malul marii, iti asteptam intrebarile despre cultura generala si chiar reuseam uneori sa-ti dau raspunsul corect, te-am sustinut cand manageriai o afacere despre care habar nu aveai "cu ce se mananca", te-am inteles ce inseamna sa ai o zi de "septembrie-luni". Tonusul tau, spontaneitatea ta, mi-au facut bine atunci cand nu prea ma simteam bine cu mine. Esti prietenul meu de pe "sticla" iar glasul tau imi vorbeste seara, uneori, despre LUCRURI SIMPLE. As vrea sa-ti spun ca astept vesti de la tine, dar ar fi cam fortat, mai bine spun ca astept sa te revad cat mai curand!
Prietena ta necunoscuta,
Mihaela

Niciun comentariu: