Crafty.ro - vinzi si cumperi handmade

joi, 27 martie 2014

Poveste cu ploaie(optimista)




Mici dar dolofane,picaturile de ploaie salta pe acoperis. Isi dau drumul pe toboganul burlanului, direct in ''lacul de acumulare'' din coltul casei.Imi trag gluga pe cap,cat mai conspirativ cu putinta si ma avant in crema pufoasa a noroiului de pe ulita.Pe ulita, intuneric de-ti vine sa intinzi mainile a imbratisare,asta ca sa nu pupi gardul vecinului,care nu ar intelege gestul tau de tandrete. Noroc ca nu am mult de mers,doar pana la magazinul de peste drum. E musai sa-mi cumpar niste tigari,altfel cafeaua e doar o zeama intunecata si dulce.Ha,ha,nu gasesc tigari,asa ca iau seminte.Ele nu prea merg la cafea,dar tin de foame,avantaj eu.Plamanii multumiti de pauza,se bucura de aerul bio(miresme de balega si atat).Creanga unui copac imi trage "'prieteneste"'o scatoalfa dupa ceafa,semn ca nu prea respect regulile de circulatie.Drept care fac un usor viraj dreapta,direct pe un pat de buruieni,puse la macerat in zapada noroita..Incerc o figura de patinaj,nu-mi iese,dar macar nu sunt depunctata pentru cadere.Entuziasmata de performanta mea,finalizez cu o bufnitura in poarta curtii mele si pasesc cu fermitate si optimism intr-o mare balta.Si toata aceasta bucurie este incununata cu o baie rece la picioare. Este o sambata minunata,afara ploua, aspirina ma asteapta langa ceaiul fierbinte,ce pot sa-mi doresc mai mult?Poate o tigara?

Niciun comentariu: