Crafty.ro - vinzi si cumperi handmade

duminică, 27 octombrie 2013

"JUR SA SPUN ADEVARUL SI NUMAI ADEVARUL….,ASA SA-MI AJUTE DUMNEZEU!"




Parca asa suna juramantul depus intr-o sala de tribunal, deci asa voi incepe si eu marturia mea intr-un proces de constiinta, cu mai multe capete de acuzare. Da, am fost chemata de mine in judecata pentru ultraj si vatamare, pentru omor prin imprudenta si favorizarea infractorului.
Vatamarea a fost adusa unui suflet care daduse dovada de buna credinta si-mi oferise sansa sa castig o seama de bunuri fara sa le merit. L-am escrocat cu buna stiinta si i-am promis ca-i pot inlesni trecerea frontierei dintre vis si realitate si obtinerea unui contract pe termen nelimitat, in cadrul concernului LOVE FOREVER.
Am omorat prin nepasare si egoism un sentiment de iubire durabil , care ma pazea  si ma ocrotea  din umbra, ma accepta asa cum sunt,  fara sa ma ingradeasca.  Am crezut in permanenta ca nici nu exista , pentru ca  era sarac in declaratii  dar atat de darnic in dovezi pe care, din pacate,  nici nu le-am luat in seama , nu din rea vointa ci din superficialitate. Mi-am administrat  victimizare si  cu neintelegerea mea am otravit
singura sursa care-mi alimenta  forta existentei.
Am  inlesnit prin toate mijloacele  patrunderea infractorului, am fost complice la furtul de incredere si deterioare de sentimente, am adus prejudicii inestimabile unei vieti ce-mi era draga, ajutand un intrus sa-si insuseasca bunuri  de care  avea nevoie  doar ca sa-si  trateze plictiseala.
Nu, nu insistati nu am nevoie de avocat din oficiu, nici de clementa, nici de amanare a procesului.
Insist sa primesc pedeapsa maxima.  
Regret sincer faptele mele si imi recunosc in totalitate vina, fiind gata sa ma supun rigorilor legii nescrise a singuratatii.

Niciun comentariu: